شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش


شرایط گارانتی:

  • دستگاه هایی که توسط شرکت و یا نمایندگی های مجاز این شرکت نصب و راه اندازی شوند شامل گارانتی می باشند
  • در زمان گارانتی هزینه انتقال دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش و بالعکس به عهده خریدار می باشد
  • همراه داشتن کارت گارانتی جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی است
  • خدمات گارانتی شامل تعمیر و سرویس و در صورت نیاز تعویض دستگاه می باشد که به صورت رایگان انجام می گردد
  • شروع گارانتی از زمان خرید محصول به مدت 18 ماه می باشد

مصادیق ابطال گارانتی:

  • مفقود، مخدوش یا ناخوانا بودن شماره سریال مندرج روی محصول
  • صدمات و ضایعات ناشی از: سقوط، حمل و نقل، تماس و یا نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، تماس و یا قرار گرفتن در مجاورت گرد و غبار زیاد، درجه حرارتهای محیطی نامناسب یا نگهدرای نامناسب دستگاه، صدمات ناشی از حوادث طبیعی (مانند رعد و برق، سیل، زلزله، طوفان)
  • صدمات ناشی از نوسان برق و آب خوردگی
  • استفاده از منابع تغذیه و کابل‌های ارتباطی غیر استاندارد و نامرغوب
  • صدمات ناشی از نصب غیر حرفه‌ای و غیر اصولی متناسب با دستورالعمل کارخانه سازنده دستگاه
  • عیوب نرم‌افزاری ناشی از بروزرسانی و تغییر نرم‌افزار دستگاه (Firmware) 
  • خدمات گارانتی محصولات شرکت صنعت برق تکسان تنها توسط کارشناسان فنی مورد تایید انجام می‌شود و درصورتی که این محصولات در مراکز غیر مجاز مورد بازدید و تعمیرات (سخت‌افزاری و نرم‌افزاری) قرار گرفته باشند، از شرایط گارانتی خارج می‌شوند