شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش
شرایط گارانتی:
- دستگاه هایی که توسط شرکت و یا نمایندگی های مجاز این شرکت نصب و راه اندازی شوند شامل گارانتی می باشند
- در زمان گارانتی هزینه انتقال دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش و بالعکس به عهده خریدار می باشد
- همراه داشتن کارت گارانتی جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی است
- خدمات گارانتی شامل تعمیر و سرویس و در صورت نیاز تعویض دستگاه می باشد که به صورت رایگان انجام می گردد
- شروع گارانتی از زمان خرید محصول به مدت 18 ماه می باشد
مصادیق ابطال
گارانتی:
- مفقود، مخدوش یا ناخوانا بودن شماره سریال مندرج روی محصول
- صدمات و ضایعات ناشی از: سقوط، حمل و نقل، تماس و یا نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، تماس و یا قرار گرفتن در مجاورت گرد و غبار زیاد، درجه حرارتهای محیطی نامناسب یا نگهدرای نامناسب دستگاه، صدمات ناشی از حوادث طبیعی (مانند رعد و برق، سیل، زلزله، طوفان)
- صدمات ناشی از نوسان برق و آب خوردگی
- استفاده از منابع تغذیه و کابلهای ارتباطی غیر استاندارد و نامرغوب
- صدمات ناشی از نصب غیر حرفهای و غیر اصولی متناسب با دستورالعمل کارخانه سازنده دستگاه
- عیوب نرمافزاری ناشی از بروزرسانی و تغییر نرمافزار دستگاه (Firmware)
- خدمات گارانتی محصولات شرکت صنعت برق تکسان تنها توسط کارشناسان فنی مورد تایید انجام میشود و درصورتی که این محصولات در مراکز غیر مجاز مورد بازدید و تعمیرات (سختافزاری و نرمافزاری) قرار گرفته باشند، از شرایط گارانتی خارج میشوند